Populära inlägg

tisdag 13 september 2011

rosochris om änglar


Jag kommer inte blogga så mycket, men dottern drog i mig och sa att hon fotat det jag köpt på en marknad om jag inte ville skriva några rader om just det. Kvinnan som sålde de här smyckena var jättesnäll och jag kan berätta att hon har en hemsida som heter www.123minsida.se/handmadebypias där går att läsa att hon kommer stå i Sollentuna på söndag den 18 september 2011 och sälja sina vackra smycken. jag köpte flera olika änglar, den vackraste som är i mitten kostade 80 kronor.
Edsbacka marknad heter platsen hon kommer stå på i Sollentuna så har ni möjlighet åk dit och köp lite smycken.

Jag gillar änglar och jag minns inte när jag började. Min make skickade mig ett änglabudsbrev med änglar till örhängen, mycket uppskattat. Han är romantisk det gillar jag. En sida jag kan tipsa om är www.coolstuff.se de har romantiska lyktor som man kan tända och skicka upp i nattmörkret.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.