Populära inlägg

torsdag 15 september 2011

Sagoalvan om Tv

Idag har det blivit mycket Tv, ska fortfarande vila(vart rätt sjuk).Gå ute långsamt går bra så jag började dagen med att fota lite ute, men sedan blev det TV typ hela dagen. Pappa var hemma på lunchen och vi kollade på förra torsdagens Robinson ihop, sedan ikväll såg jag Robinson igen det nya avsnittet.

Tycker 2011 Robinson verkar mycket hårdare, oj i förra där de klättrade upp och ner för ett rep, så tävligarna är tuffare. Skadorna verkar vara lite fler också, tur att de har doktorer som snabbt kan komma till dem med båt.
Idag var det sammanslagning. Jag har inte någon direkt favorit.

När pappa gick blev jag kvar vid Tv:n och såg alla Idol jag missat. Bäst av alla var Frida från Hedemora- henne kommer jag helt klart heja på!

Det är sjukt bra att ha en Dreambox som vi, det är verkligen en drömlåda. Man kan ställa in att den ska söka efter ett visst ord ex. Idol då spelar den in alla Idol, hur bra som helst!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.