Populära inlägg

onsdag 28 september 2011

Sagoalvan ännu en present!



Nu är jag väl mer eller mindre frisk, får inte överanstränga mig bara. Fått de här hörlurarna i present och även en slags modellbok där man ritar själv. Hörlurarna ser jättefina ut, är verkligen spänd på ljudet! Min bror har också fått saker fast han inte varit sjuk, lite tror jag beror på att man inte vill att han ska bli ledsen. Han har fått massa spel till vårt Ps3. När jag gjorde illa mig i somras var han min räddare i nöden och låten jag hörde var Breathe, den låten är mer än aktuell även nu, min bror har jag verkligen saknat när han gått iväg till skolan utan mig. Tack och lov för sms!

Om du vill höra låten Breathe hittar du min recension jag skrivit om den på Ciao HÄR med en länk till Spotify.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.