Populära inlägg

torsdag 29 september 2011

Sagoalvan, en ny stjärna?


Jag håller just på att läsa en bok, den handlar om att tro på sig själv, att man kommer ingenstans annars.

Kanske sätter jag en lapp på spegeln där det står "jag är viktig" då kommer jag läsa det varje dag och då kommer jag i allafall känna mig viktig.

Men i slutändan så kan det vara bra att tänka att :"Det är trevligt att vara viktig men viktigare att vara trevlig!" och det är också mitt motto.

Så om Sagoalvan kommer bli en ny stjärna på blogghimlen är svårt att veta. Jag skriver bara för att det är roligt, sedan är det extra kul att visa familjens alla fina foton som kanske kan glädja någon och den här sjöstjärnan som pappa fotat tycker jag är helt underbar.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.