Populära inlägg

måndag 19 september 2011

Sagoalvan om häftiga skosnören.
















Alla har varit så överdrivet snälla mot mig den sista tiden( jag blev väldigt väldigt sjuk) så när pappa satt och kollade på Ebay frågade han om jag ville ha något. Jag mindes då att ett par av mina tygskors skosnören hade blivit jättesmutsiga och att jag försökt tvätta dem i tvättmaskinen utan någon som helst lycka. Så jag sa skosnören. Han sökte på shoe laces och vi hittade dessa helt jättefanastiska skosnören som kallas för U-Lace. Med dem kan man kombinera i hop helt fantastiska skosnören.

Jag fick paketet redan i går och nu har jag öppnat det och börjat kolla lite.

Är du nyfiken på hur det kan se ut ? Jag lägger upp en You Tube Video från företaget så kan ni se själva!




Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.