Populära inlägg

måndag 8 december 2014

Marry Me- det vore super romantiskt! / Sagoalvan

***
Nu kommer här mitt tips till alla romantiska killar därute + ett väldigt bra försöag på en väldigt gott doftande parfym, den heter :

Marry Me

Det här doftprovet fick jag av min mamma då hon handlat en del på Kicks och när hon kom hem och packade upp sakerna hittade hon att de lagt ned lite alla möjliga extra saker till henne. Hm undrar hur mycket hon handlade för egentligen( och om jag i ett obevakat ögonblick kanske kan se om inte jag kan låna!).
Jag tror att tanken bakom namnet på parfymen är att ge killar ett rätt häftigt sätt att fria på. Tänk om ens kille stod på knä med denna parfymen och man läste texten- OMG man skulle ju bara smälta. Och då menar jag alltså den ” riktiga” parfymen och inte som jag med doftprovet ha ha det skulle nog kanske kännas lite snålt!
Jag gillar verkligen den här parfymen och jag skulle absolut vilja ha mer av den, namnet kan ju då kanske bli lite som om att man vill att någon ska gifta sig med en att man liksom är söt och gullig. ” Marry Me ” för jag duger liksom. Namnet är ju helt OK för det med. Parfymen är såklart rätt dyr. Jag å andra sidan kan inte ha parfymer från ex. Rusta då jag får utslag så det är bara dyra att välja på.
Jag tycker att det är rätt kul att byta parfym och när jag sprejjat på mig denna tycker jag mig känna mig mer flirtig. Min pojkvän vet ju inte om att jag går omkring och tokdoftar ” Marry Me ” . Ok jag är lite för ung för at gifta mig redan men min pojkvän jag har nu är verkligen det bästa som hänt mig. Han gör mig både lugn och glad och lycklig!! Så framtiden får väl visa om han en dag står där med en flaska med ” Marry Me ” på knä och jag knappt kan andas fram mitt JA!
Doften då får den mig att vilja vifta iväg med vingarna och hälla féstoft överallt? Ja och det är kanske inte så konstigt för min absoluta favorit ingrediens, förlåt doft finns med i ” Marry Me ” som en romantisk slöja följer Jasmine doften mig och är helt underbar! " marry Me " är överhuvudtaget väldigt lätt, fräsch och blommig i sin doft. Jag tror att den passar alla kvinnor som vill gå iväg med ett leende på läpparna- och vem vill inte det?
Doftnoter
Toppnoter 
Apelsin, persika och fresia.
Hjärtnoter 
Jasmine, Magnolia och rosenblad.
Basnoter 
Cederträ, Ambra och mysk.
Pris

En flaska på 50 ml kostar runt 650 kronor, mitt doftprov jag fick av mamma var dock gratis för mig men jag tror mamma lagt betydligt mer än 650 kr på smink så mitt doftprovs literpris blir nog mer än om man köpt en hel flaska !
Övrigt

Doften lanserades redan 2010
Rekommenderas

Ja doften är helt underbart blommig och fräsch av både Jasmine och Magnolia. Jag gillar den verkligen! 






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.